Web Analytics Made Easy - Statcounter

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף ، Imagine Dragons ישראל הגיעו לישראל וצפויים לעלות הערב על הבמה בפארק הירקון. הלהקה האמריקאית הלהיט נאספה במיקום לא צפוי, והודיעה בנובמבר כי היא תופיע בתל אביב.

וכעת מתפרסם תמונה ראשונה של הלהקה במסעדת שפרא ביפו. כל הכרטיסים למופע בפארק הירקון אזלו, ונמכרו יותר מ-60 אלף כרטיסים. נמסר כי ההופעה היא חלק מסיבוב ההופעות העולמי של הלהקה.

חברים מלהקת אימג’ן דרגונס ביצעו אמש בפארק הירקון באירוע משוגע ומלא במוטיבציה. במשך שעה ו-45 דקות, האמנים המוכשרים הדהימו את הקהל עם הימים הכורעים שלהם והוכיחו למה הם מעוררים כל כך הרבה הערכה.

הלהקה האמריקאית “אימג’ן דרגונס” נמצאת כרגע בסיבוב הופעות בינלאומיות לרגל חגיגות האלבומים האחרונים שיצאו להם – מרקרי – אקטים 1 ו-2. במהלך הסיבוב העולמי של הכוכבים, הם ביקרו בערב בלתי נשכח בפארק הירקון, שהיה מלא באנרגיות עוצמתיות שפשטו בין הקהל. ואני אומר, במיוחד להוריו – שגם הם היו בין 62,000 המעריצים על הדשא.

הופעת הפתיחה של הלהקה AJR החלה באופן מיוחד בערב. בדיוק בשעה 21:00, חברי הלהקה המקצועיים והמוכשרים עלו לבמה. המופע התחיל עם השיר “My Life”, שהפך בסופו של דבר לשיר שסיכם כשעה ו-45 דקות של מוזיקה מעולה ואווירה קרבית, מלאה בתקווה וחזון.

בֵּין הלהיטים האהובים על הקהל, הייתה סדרת שירים כמו “Believer”, “Next to Me”, “Whatever it Takes” וְ-“Bones”. הסולן דן ריינולדס לא הרגיש רגע של מנוחה, והעמיד בפעולה עוד ועוד שירים מפוצצי אנרגיה.

למעט הרגע שבו ריינולדס פשט את חולצתו, יש לי זכר נשרף במוחי, בעיקר מכיוון שהוא הצליח לתאר לי די בבירור את אופי הלהקה. רק רגע לפני השיר “Thunder”, ריינולדס לכ לב לקהל וראה ילדה בני עשר שהביטה בו בעיניים מלאות בתקווה.

ברגע שעינייהם נפגשו, ריינולדס החליט לפנות אליה ולהקדיש לה את השיר, והוא אמר לה: “את יכולה לעשות הכל, את יכולה לשמור רגליים על הקרקע או לבחור לגעת בחלל”. הייחודיות והקסם שהתגלו ברגע זה הצליחו להביא להבנה שאף על פי שהמוזיקה שלהם מלאה ברוח לחימה, הם בעיקר אנשים רגישים.

אחד מהמסרים החשובים שרצה ריינולדס להעביר נראה שהתכוון במיוחד לו והוא החליט להפציר בקהל: “דברו עם מישהו, עם המשפחה, פנו למטפל. החיים שלכם שווים! זה אינו מחליש אתכם לדבר עם האנשים שסביבכם, זה הופך אתכם לכנים! בבקשה תישארו איתנו, אנחנו צריכים אתכם, את ייחודכם. תהיו איתנו, הישארו איתנו. אנחנו דואגים לכם!”.

מהלך ההופעה הלהקה שהתקיימה לאורך זמן נמצאת יציבה בקצב גבוה, והענישה את תחושת כוחה ויכולת הצליחה להתגשם. המופע הוכיח במדויק למה היה רחוק עד כדי כך – בזכות הצניעות והאמונה העצמית. הלהקה היא קבוצת אנשים מוכשרת שהצליחה לשבור את העולם ולהוביל את הקהל הישראלי עמה.

למעבר לשבחים ל-“אימג’ן דרגונס”, רציתי לציין את הצורה בה נערכה ההפקה לאירוע. בפעמים רבות שבקרתי בפארק הירקון, לא היה נראה כניסות מסודרות כמו היום, מרחבים נוחים, שירותים ללא תור שגרמים לפספס את ההופעה וחוסר זווית מעל הבמה. הפעם, הכל הייתה תקין וסידרני בצורה ששידרגה לחלוטין את החוויה הכללית וגרמה לי לרגע להרגיש קצת כמו בחו”ל.

קרא עוד:

כרטיס הפלטינה ממתכת של אמריקן אקספרס

Imagine Dragons ישראל

זוהי להקת רוק-פופ אמריקאית שנוסדה בלאס וגאס, נבדה, והיא מורכבת מהסולן דן ריינולדס, המוזיקאי וויין סרמון והמוזיקאי דניאל “דן” קולטר. הלהקה הופיעה לראשונה בישראל ב-29 באוגוסט 2023.

הסגנון המוזיקלי של ImagineDragons מתואר כתערובת של רוק אלטרנטיבי, פופ, אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, רוק אסטרולוגי וסאונד סוריאליסטי, שבו ניתן לזהות השפעות מאמנים כמו קופנהגן, נירוונה, ארקייד פייר, מוזה, טוקסיסיטי, Nine Inch Nails, יוטה Omgs ואחרים.

דן ריינולדס והלהקה ציטטו כמה מהאמנים שהשפיעו על היצירתיות שלהם כמו בילי טיילור, רדיוהד ו- Owl City, וציינו שהוא מעריך להקות כמו קולדפליי ומוזה על שהביאו את הרוק האלטרנטיבי לרמה חדשה של הצלחה מסחרית בשנים האחרונות.

Imagine Dragons נוסדה בשנת 2009 ומורכבת מהחברים הבאים

  • דן ריינולדס (2009 – הווה): שירה, מקהלה, תופים (טום טום), פסנתר, בס
  • וויין סרמון (2009 – הווה): תופים, כינור, מקהלה, גיטרה אקוסטית
  • דניאל “דן” קולטר (2011–הווה): קלידים, גיטרה קצב, גיטרה אקוסטית, מנדולינה, מקהלה

ויקיפדיה Imagine Dragons קיבלה מספר רב של פרסים ומועמדויות, כולל להקת הקיץ, האמן הנערץ ביותר של השנה ו-W.C.M. תקשורת ב-2013. אתר אחד הכתיר אותם בלהקה הפופולרית ביותר ב-2012.

Dragons ביצעו את שיריהם בשידור חי בתוכניות בידור רבות, כולל קונאן, Saturday Night Live, The Tonight Show, Late Night with Jimmy Fallon, Jimmy Kimmel Live!, Good Morning America, The Ellen DeGeneres Show, The Late Show with Stephen Colbert) .

בשנת 2013, Imagine Dragons חזר לאירופה וצפון אמריקה עם סיבוב ההופעות העולמי “Night Visions”.

קרא עוד:

חמישה דברים שאתה לא יודע על יונית לוי, אושיית ערוץ 2 הישראלית

פנינה רוזנבלום מספרת על הבעיה הרפואית שלה: “נאלצתי לעבור שני ניתוחים”

משה רדמן ויקיפדיה

ברוך בן יגאל ויקיפדיה

יובל מעתוק גיל – הסדנה למשחק של אייל רוזלס

التعليقات

  1. Simply want to say your article is as amazing. The
    clarity in your post is simply spectacular and i could assume you’re an expert on this subject.
    Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please continue the gratifying work.

    Feel free to surf to my web page :: vpn coupon 2024

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *