Web Analytics Made Easy - Statcounter

הצדדים ייפגשו בניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים

הצדדים ייפגשו בניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים

הצדדים ייפגשו בניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים ، אחרי שפוצצו השיחות, שר החינוך ויו”ר ארגון המורים נפגשו שוב למשך שעה וחצי – הפגישה הסתיימה ב”אווירה טובה”. השניים דיברו על הפערים, אך לא דנו ישירות בנושאים של התמודדות ותקנות. הם עדיין אובדנים באפשרות למנוע את המקרקע.

הצדדים ייפגשו בניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים

היום (ה’) נערכו ב”אווירה טובה” שמותיהם של אורחי ארגון המורים רן ארז ושר החינוך יואב קיש לאחר שנמשך כשעה וחצי. זאת לאחר שמפגש הערב התפרק ללא הסכמה, בין היתר בשל חוסר רצון להגביר את תמריצי הלמידה של המורים.

השניים דיברו על סגלים, אך לא נכנסו לעסק הפרטי, ועדיין נערכים בדיקות כדי לראות אם ניתן למנוע הפסקה. גורמים רשמיים אמרו בשיחות לא! הלימודים בבתי ספר תיכוניים וחטיבות ביניים ייפתחו כרגיל.

קיש בקש מארז לדחות את ההודעה על שביתה. “אנו נאלצים להמתין. לפני עשר דקות שאלו אותנו להכניס דחיה של שעה עד שעתיים, כדי לקבל תגובות לגבי נושאים שלא הוסדרו ובהם יצאה דיונית המרכזית מהפגישה של אתמול במשרד האוצר. בהמשך, נחליט אם אנחנו יוזמים שביתה מחר או לא “, אמר ארז לוואלה.

ברצוננו להודיע כבר מהלילה על קיום שביתה ללא הפתעות מחר. נפקדנו לשהות, מאחר שיש אופציה לפתר את המחלוקות הנוכחיות. בינתיים, אופן הטיפול בהבאן אישי גהה. אם הם ייפתרו, הגינו. אם לא, אנחנו נחליט שזה יום שקט. יש מאבקים וסכם כי הם נמצאים. החוזה הוא שלם ובנוי מתוך סלעים כל כולם, אני נמנע מלמנוע מתנגש במאמץ לבלום שביתה עם רצונות ועל פרטים”.

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו

הפרוטוקולים מישיבת הממשלה לקראת הסכם אוסלו נחשפים

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף

נחישות בלשכת רה”מ להדיח את דני דיין: הזעם על העריקה, והקשר לקרן פלס

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *