Web Analytics Made Easy - Statcounter

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו

פועל טרור דרס אנשי הולך רגל באזור מודיעין מכבים רעות, צוותים מד”א הובילו צעיר בן 20 שאבד את הכרתו לבית החולים שערי צדק, במקום אליה נובע מותו. פצוע נוסף במצב בינוני-קשה נועד לבית החולים שיבא, ארבעה נוספים נפצעו בקלות. המחבל, פלסטיני בן 41, נורה ונוטרל במרכז חסימת ניל”י.

בנער בן 20 נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דריסה מרכבת במחסום מכבים. באירוע נפצעו חמישה אנשים – אחד מהם במצב קשה וארבעה במצב קל, שלושה מהם חיילים. הם הועברו לבתי חולים אסף הרופא, שערי צדק ושיבא תל השומר. נהג המשאית ניסה לברוח ותופס פחות מדקה לאחר מכן במחסום חשמונאים (ניל”י) הסמוך על ידי לוחמי המעברים של משרד הביטחון.

הצעיר שנהרג הועבר בתחילה לבית החולים שערי צדק בירושלים במצבו האנושי. עם סיום המאמצים להחיוא, הצוות הרפואי היה נאלץ להכריע על מותו. צעיר נוסף נפצע באורח קשה ונועד לבית החולים שיבא תל השומר, שם נכנס לחדר ההמתנה. שניים מהפצועים שפונו במצב יחסית קל שוחררו וחזרו לבתיהם.

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו

צה”ל דיווח כי לוחמים בגדוד תותחנים התקדמו ברגל על שול הכביש לכיוון תחנת אוטובוס לא מאובטחת שנמצאת מעבר למחסום, ושם האגיעו עליהם הנהג ודרס אותם.

לטענת הצבא, הנהג הגיע מצידו הישראלי של מכבים, סיבב בחזרה לכיוון ישראל, דרס את החיילים ולאחר מכן נמלט מהמקום לכיוון צומת שילת.

משם, המשיך בנסיעה לכיוון מחסום חשמונאים, ניסה לדרוס אזרחים גם שם ונורה במקום. כתוצאה מהתקרית, מחסום חשמונאים נסגר לתנועה בשני הכיוונים.

חיילים של צה”ל מתכוננים לפיגועים על רקע הדריסה שהתרחשה הבוקר, והרמטכ”ל הרצי לוי יבצע הערכת מצב לאחרונה התקריות. צה”ל מתפשט כרגע בגדה המערבית באופן מוגבר.

משרד הביטחון דיווח כי שר הביטחון יואב גלנט קיבל עדכון ויערוך בקרוב הערכת מצב עם גורמי הביטחון המרכזיים. “זו פיגוע עם תוצאות חמורות”, אמר גלנט. ראש הממשלה בנימין נתניהו משלים כי מקבל עדכונים מתמידים על התקרית.

המיליארדר טדי שגיא חוגג עם עדן בן זקן

מני אסייג ויקיפדיה – Menny Assyag

משה רדמן ויקיפדיה

הצדדים ייפגשו בניסיון אחרון למנוע שביתה בתיכונים

נחישות בלשכת רה”מ להדיח את דני דיין: הזעם על העריקה, והקשר לקרן פלס

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *