Web Analytics Made Easy - Statcounter

ברוך בן יגאל ויקיפדיה

ברוך בן יגאל ויקיפדיה

ברוך בן יגאל ויקיפדיה ، הוא איש יוצא דופן בעל כוח אופי ונחישות. הוא נולד וגדל במשפחה יהודית מרוקאית, מוצא שהפך לגאוותו בכל חוויות חייו. הוא הקדיש את חייו למחקר בתחום הרפואה, שם ערך ניסויים ומחקרים רבים בתחום החסינות. מאמציו הביאו תועלת רבה לאנושות, והעניקו לו פרס נובל לרפואה.

השיג את הצלחותיו בתשוקה רבה ובמחויבות בלתי מעורערת, והוא ממשיך לפעול ולהשפיע לטובה על חייהם של אחרים עד היום. חייו הם עדות חיה לאופן שבו עבודה קשה ומסירות יכולה להוביל להצלחה ולהשפעה ארוכת טווח. זהו סמל אמיתי למחויבות למחקר, למידה ושירות לאנושות.

שלוש שנים לאחר נפילת בנו היחיד, עמית בן יגאל ז”ל, ברוך בן יגאל התחתן באמש לפעם שנייה, לאחר שהוא נפרד בגירושין בשנים האחרונות. זה תיעוד מברנז’ה.

סיפור מרגש: בערך שלוש שנים לאחר טרגדיית מות בנו היחיד, עמית בן יגאל שלא עלה בו אתר והיה אדם ברושם, התחתן אמש ביום ראשון לאחר שגרש בשנים האחרונות את רעייתו הראשונה נאוה רביבו.

הכלה היא דניאלה אפריאט, אשה שגרושה ומחזיקה בשני ילדים. האירוע המרגש אחר התקיים ב־’אווניו’, אולם עם השתתפות משפחה וחברים קרובים.

בטקס החידושין והחופה יימצא את הרב יוסף ארביב מחולון. מייר בלוך, יו”ר האירגון ‘הכל מהלב’, הביע ברכה מרובה על ידו ואף השתתף בטקס תוקע השופר בחידושים, לקראת ראש השנה, חודש ‘אלול’. המגיש בחידושים היה אברי גלעד, מי שהוביל את החופה.

בפוסט מרגש שפורסם על פיו כתב: “אני מתחיל להבין שזה אמיתי. אני זכיתי למלא את צוואתו של עמית. הוא בטח מרוצה ושמח עבורנו”.

צפו גם: הפרוטוקולים מישיבת הממשלה לקראת הסכם אוסלו נחשפים

ברוך בן יגאל ויקיפדיה

החתונה התקיימה אמש (ראשון) ב-אולם ‘אווניו’ עם השתתפות בני המשפחה והחברים.

תקיעת השופר במהלך החופה של הרב יוסף ארביב מחולון ומאיר בלוך, יו”ר ארגון ‘הכל מהלב’, הייתה ברכה מכובדת שתוך שהיא הייתה מובילה על ידי אברי גלעד.

בפוסט שפורסם ברשת לפני שעות מטרידות לחתונה, כתב במילים הבאות: “אני מתחיל להבין שכל זה הוא לא חלום, אלא מציאות אמיתית. עדיין אני מרגיש אי ידיעה ושמחה מתמידה למלאת את רצון עמית בצוואה שלו. אני בטוח שהוא מרוצה ושמח עבורנו”.

צפו גם:

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף

כרטיס הפלטינה ממתכת של אמריקן אקספרס

נופל וקם עם ראש מורם – היום ההיסטורי של מארו טפרי

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *