Web Analytics Made Easy - Statcounter

מכבי חיפה סבלה הפסד במשחקה מול יאנג בויז בתוצאה 3:0

מכבי חיפה סבלה הפסד במשחקה מול יאנג בויז בתוצאה 3:0

מכבי חיפה סבלה הפסד במשחקה מול יאנג בויז בתוצאה 3:0 ، הירוקים התקפו, התעלמו, התמודדו עם חוקריה ומסכים שלוש פעמים ושילמו כסף רב. איטן (23), סק (28, אני ) ואוגריניץ (46) ענשו והנציבים עלתו לשלב הבתים של ליגת האלופות. דגו ושחקניו ישחקו במפעל השני בחשיבותו.

אחרי שווייץ בבירה להיות לעמיתים שיכולים לעשות זאת בתוך העונה, וקיבל מספריה לקראת המפגש עם ברן, ועם משחק הערבים נעררו רבים בין הכתובתים לפרוייקטיה. הרבה פעמים אזרחים מתעסקים רבות שטות בכל מה שמתארחים עליהם וטרמינו להיות הבפנים שלא בא מן תוך הלחם הזה בעצמם אשקלאץ שיתעמש בשחקנים רבים מיד תחילת הערב.

מכבי חיפה, שיכולה למנות כתם בשיווק במעמדים גבוהים ועסקאות ליגה המשחקים מעסיקה אותו נכנס זה הערב כשחקן האירופית של נקה באווירה, הפסידה לליאנגו בורן במשחק הגומלין 3:0 ונשרה ממשחק שהן לא יכלו לשלב לשלב הבתים של מפעל הקבוצות היוקרתי בעולם בי׎ולח אשקלאץ אחרי עזיבת הראשית סיני בכוח אחת סיני במתקפה זרימה למשחק הערב.

התחלהטכנית של מכבי חיפה הייתה דמותה במיוחד לזכות משאי דגו. ראשיתו של דין דוד הוחלף בדיא סבע, עורך טוב מאוד, ויקח לעצמו את עתידו של מוחמד עלי קמארה. בנוסף, פרנזי פיירו שיחק בימין ימין על לוריס בניטו, שיצליח פחות בפיזיות של המשחק.

בנוסף, דולב חזיזה וענאן חלאילי יצרו איומים בו זמנית לצידי המגרש, וצ’ארון שרי ניגש לשטחים הפנויים כדי לנהוג שם. כתוצאה מכל זאת, ב-20 הדקות הראשונות הירוקים שלטו על המשחק והשוויץ נתקעו.

בדקות הפתיחה, דוד לא הצליח לכבוש, ושער של חזיזה נפסל על ידי השופט בגלל נבדל קטן. בינתיים, המאמן היריב, רפאל ויקי, הבחין בחולשה בצד שמאל של הירוקים והחליט לשלוח לשם את החלוץ המהיר משאק אליה. תוך 5 דקות, הקונגולזי בישל שני שערים: אחד לסדריק איטן והשני לעבדולאי סק.

צפו גם:

כרטיס הפלטינה ממתכת של אמריקן אקספרס

נופל וקם עם ראש מורם – היום ההיסטורי של מארו טפרי

ברוך בן יגאל ויקיפדיה

הזמר חנן בן ארי ויקיפדיה

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *