Web Analytics Made Easy - Statcounter

צפו בסרטון של לאה שנירר בשמלה שקופה

צפו בסרטון של לאה שנירר בשמלה שקופה

צפו בסרטון של לאה שנירר בשמלה שקופה ، זה די הרבה שנים שהיא נמצאת במערכת יחסים רחוקה עם בעלה, שחי בגרמניה. אך ללאה מרגישה שאין זה “מתאים כלל”. היא מספרת על חיי המשפחה המאושרת, ההחלטה להורים בגיל מבואר והיא לא מתנצלת על שבירת הרשת ביומה ה-65.

כשאללה שנירר חגגה השנה את יומולדתה ה-65, היא הספיקה לעשות זאת בדרך מרהיבה ומלכודית, אבל בהבנה לא משועממת, היא מצליחה להפוך את זה להפגנה על כוחה, נשיותה ואהבת עצמה של אישה מבוגרת, המוכיחה שגם בשלב לא צעיר מותר ומשתלם לחגוג את החיים.

השבוע, בפודקאסט “הברזייה” של בר זגה, התארחה שנירר וסיפרה על האירוע המפורסם והמשובח שגרם להרבה רעש ורשת פורצת. היא גם סיפרה על החיים בשלט רחוק יחד עם בעלה, צחי שנירר, שחי בגרמניה תוך כדי שהיא מגדלת ארבעת הילדים שלהם כאן בישראל – דוד (33), יוני (31), והתאומים מיה ורפאל (17).

התחזרתם לפני זמן קצר מביקור אצל צחי בגרמניה? כמה ימים הייתם שם؟

לקיים עשרה ימים כלול בתנאי העסקה. הוא גר בהמבורג כבר הרבה זמן לפני שהכרתי אותו, עם האשה הראשונה שלו שלום עליה, וניסיתי להתיישב שם לגור, אך לאחר כמה שנים הבנתי שאני רוצה להתגורר בארץ. מכיוון שיש לו עסקים גם בחיפה, אז יש לי יכולת להתגורר כאן עם הילדים וגם ליד הבנות שלו. אך בחגים ובחופש הכבידה אני נסעת איתם לגרמניה ויש זמן איכות.

מי זה דר זאב דגני ויקיפדיה | מיהו יו”ר יד ושם דני דיין ויקיפדיה | תמיר גילת | מה זה וירוס הקורונה | שקמה ברסלר

לאה שנירר ויקיפדיה

לאה שניר, שנולדה בשנת 1945, היא משוררת עברית, עורכת ומתרגמת. מתוך עבודתה, היא הופכת להיות העורכת של מדור השירה בהוצאת הקיבוץ המאוחד מתחילת שנות השמונים והיא ממשיכה בתפקיד זה עד היום.

כתבה יותר ממאה ספרים בנושאי ספרות, והייתה עורכת ומתרגמת מרכזית בסיפורי ראשית המאה ה-20. היא למדה במגמות שונות כגון נהלל, השוואתית, במחשבת ישראל ובפילוסופיה כללית. בנוסף לתרומתה לספרות, היא פרסמה גם מאמרים בתחום הספרות.

מי זה דוד דביר | מי זה עטרה אוריה ויקיפדיה | יובל מעתוק גיל – הסדנה למשחק של אייל רוזלס | אתר צהל חדש

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *