Web Analytics Made Easy - Statcounter

יובל מעתוק גיל – הסדנה למשחק של אייל רוזלס

יובל מעתוק גיל – הסדנה למשחק של אייל רוזלס

יובל מעתוק גיל – הסדנה למשחק של אייל רוזלס ، אישה בת 28 מתל אביב, מגורים מקוריים במגדל העמק. היא מאמנת כושר וגם בייביסיטר. אף על פי שהיא גרה בדירה ברמת אביב, היא לא אוהבת את העיר.

היא ילדה תאומה של אח עם ספקטרום אוטיסטי. היא עובדת בחברת אקים וגם מתנדבת כדי לעזור לאוטיסטים. היא אוהדת את מכבי חיפה ומתערערת על הסדר והניקיון. היא גרה בבית האח הגדול.

יובל הצטרף לתכנית “האח הגדול” במטרה להעלות את המודעות לנושאים קהילתיים. מאז היא הצליחה לעורר עניין נרחב ולבסס את מקומה בלב הצופים ואחרים המעורבים בתוכנית.

המשתתפים הנוספים הם יעקב “יענקי” הלא הוא גולדהבר, בן 20, לא נשוי, מבני ברק; שניר נסים בורג’אל, בן 27, רווק מאמיר. ניקול אורי בוטביניק, בת 21.

מקור אחד מזכיר שהיא גרה בעבר במג’דל אל-חכם אבל תמיד מתעקשת שכיום היא מתגוררת בתל אביב. אמנה נולדה מתוך הרבה אמיתות בסיסיות שהביאו אותה למקום שבו היא נמצאת היום.

יובל הייתה חלק מהתוכנית “האח הגדול” והייתה עצובה מאוד כשאמא שלה עזבה את התוכנית. בתוכנית יובל לא הסתירה את העובדה שעברה ניתוח פלסטי באף.

בסופו של דבר, יובל מטוק היא אישה צעירה מלאת אומץ וכוח, המוכנה לעמוד למען המטרות בהן היא מאמינה ולהילחם בקרבות הדרושים כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר.

פפראצי ראשון של אימג’ן דרגונס בישראל נחשף

ארטיום ליאסקובסקי ועדי חבשוש הם הזוכים בתחרות “רוקדים עם כוכבים”

מי זה עטרה אוריה ויקיפדיה

צפו בסרטון של לאה שנירר בשמלה שקופה

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *