Web Analytics Made Easy - Statcounter

אתר צהל חדש

אתר צהל חדש

אתר צהל חדש ، New IDF website או האתר החדש של צבא ההגנה לישראל (צה”ל) הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לתקשורת עם הצבא. משתמשים המעוניינים יכולים לגשת לכל מיני מידע ושירותים דרך אתר זה, בין אם הם חיילים פעילים, חיילים משוחררים או אזרחים.

הפורטל הדיגיטלי החדש של צה”ל שם לו למטרה לספק רשימה מקיפה ומגוונת של שירותים שניתן לגשת אליהם בקלות וביעילות. האתר כולל מדור לעיון בכל המשרות בצבא הישראלי, בנוסף לאפשרות קבלת נתוני גיוס, העלאת מסמכים ועדכון נתונים אישיים.

הודות לאתר זה, התקשורת עם הצבא הישראלי הפכה לקלה ונוחה. חיילים משוחררים וחברים בהווה יכולים לגשת למגוון רחב של שירותים בלחיצה אחת, ולשפר את החוויה הכוללת של מעורבות בצבא. בין אם אתה צריך לעדכן את המידע האישי שלך, להעלות מסמכים חשובים או להגיש מועמדות לעבודה, New Tehal הוא המקום המושלם לעשות זאת.

אתר צבא ההגנה לישראל לאנדרואיד

הוא האפליקציה הרשמית של צבא ההגנה לישראל. האפליקציה מספקת עדכונים מהירים ואמינים על אירועים וחדשות הקשורים לצה”ל. עם עיצוב אלגנטי וקל לשימוש, האפליקציה הזו היא דרך מצוינת להתעדכן בהתפתחויות צה”ל בכל מקום שבו אתה נמצא.

תכונות שונות מאפשרות לך לגשת במהירות לחדשות חיות, עדכוני אבטחה, מידע על אירועים ועוד. אפליקציה זו מהווה כלי מידע רב עוצמה לכל המתעניינים בעבודת צבא ההגנה לישראל.

כל האזרחים בין הגילאים 18 עד 21 חייבים להירשם לשירות צבאי בישראל. חיילים שכבר שירתו יכולים לקבל מידע על זכויותיהם והשירותים העומדים לרשותם לאחר שחרורם מהשירות באתר.

בן בן ברוך ויקיפדיה | צפו בסרטון של לאה שנירר בשמלה שקופה | הזמר חנן בן ארי

التعليقات

  1. You are actually a good webmaster. This website loading velocity is incredible.
    It kind of feels that you’re doing any distinctive trick.
    Furthermore, the contents are masterwork. you have performed a
    wonderful activity in this subject! Similar here: sklep and also here: Najlepszy sklep

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *