Web Analytics Made Easy - Statcounter

פנינה רוזנבלום מספרת על הבעיה הרפואית שלה: “נאלצתי לעבור שני ניתוחים”

פנינה רוזנבלום מספרת על הבעיה הרפואית שלה: “נאלצתי לעבור שני ניתוחים”

פנינה רוזנבלום מספרת על הבעיה הרפואית שלה: “נאלצתי לעבור שני ניתוחים” ، “עברה עליי תקופה של חצי שנה מאוד מאותגרת”, כתבה רוזנבלום לאלפי העוקבים שלה בפייסבוק ובאינסטגרם. היא הוסיפה לכך תמונות בסטורי ובפוסט שלה, בהן היא מוצגת מורחבת במיטת בית החולים, וילדיה, חן וגל, לידה.

אם תמהתם מדוע השקט שהסביב פנינה ברשתות החברתיות בחודשים האחרונים ודאגתם לבריאותה, היום (יום חמישי) קיבלנו עדכון על מצבה הבריאותי המורכב שהוביל לנעדרה.

“חלפו שישה חודשים בהם סבלתי לא מעט”, כתבה רוזנבלום לעוקביה הרבים בפייסבוק ובאינסטגרם, שתף בסטורי ובפוסט תמונות שלה במיטת מחלה בבית החולים, יחד עם בניה חן וגל.

“זו הייתה תקופה מאתגרת מאוד”, היא הוסיפה, ואז כתבה: “אתם כנראה תהים לאן נעלמתי, מדוע לא הצלחנו לפגוש זו את זו לאחר שהיה לנו סדר של מפגשים בתחנות הקנייה”, היא המשיכה ואז גילתה את הסיבה להיותה בבית החולים, ולתמונה המעט מורגשת מהמקום.

“אני מאוד מתנצלת, אך נאלצתי לערוך שני ניתוחים להחלפת מפרק הירך שנערכו על ידי הדוקטור ירון בר זיו, אחד עבור כל אחת מהרגליים”, כתבה הגברת רוזנבלום, בת ה-68.

“מרגישה חובה שצריך ממני להודיע לאנשים שאני מרגישה שהם סובלים מבעיה דומה שהניתוח שעברתי השפיע מאוד על איכות החיים שלי.” סוף כל סוף אני יכולה לעמוד בצורה תקנית על שתי הרגליים שלי”, עידכנה היא בנוגע לשינוי שהניתוח גרם בחיים שלה.

“אני עדיין מתרפאת, אבל מהיום ליום אני מרגישה טוב יותרד מאוד מעוניינת להודות למשפחה המופתעת שלי, לדר’ ירון בר זיו, ולאנשים שתמכו בי תמיד”, היא קראה לשתף את קהלנו בהוקרה ותודתה לכל האנשים שהם לצידה ותמכו בה. “תהיו בריאים ותראו ממש בקרוב”, היא חידשה.

פנינה רוזנבלום ויקיפדיה

  • היא אישיות מוכרת בישראל. היא אשת עסקים, זמרת, דוגמנית לשעבר וחברת כנסת לשעבר מטעם הליכוד.
  • בתחילת חייה הפכה רוזנבלום למושא ללעג על שירה “תסתכל במראה”.
  • לאחר השיר הזה, השירים האחרים שלה לא זכו להצלחה דומה.
  • בשנת 1985 הקימה רוזנבלום את חברת הקוסמטיקה הנושאת את שמה.
  • בעבר עבדה כדוגמנית, שדרנית וחברת כנסת במפלגת הליכוד.
  • לחברה הפרטית רוזנבלום מחזור שנתי של קרוב ל-30 מיליון שקל.

מי זה דוד דביר ויקיפדיה

מי זה עטרה אוריה ויקיפדיה

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *