Web Analytics Made Easy - Statcounter

הזמנה מוקדמת אייפון 15

הזמנה מוקדמת אייפון 15

הזמנה מוקדמת אייפון 15 ، הזמנות מוקדמות ייפתחו בארה”ב ובכמה מדינות נוספות ברחבי העולם ביום שישי הבא, שהוא לפני ראש השנה (15.09), עם השקה מלאה ביום שישי הבא (22.09). באירוע הפרסום המאורגן חשפה אפל ארבעה מכשירים שונים בסדרה, כולל הדגמים הבסיסיים של אייפון 15 ואייפון 15 פלוס.

ההשקה בישראל צפויה להתרחש לאחר מספר שבועות, כאשר רשתות סלולר ומפיצים רשמיים יתחילו לקבל הזמנות מראש לטלפונים אייפון 15 ואייפון 15 פרו, החל מה-5 באוקטובר. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

מכירה מוקדמת אייפון 15

ניתן להזמין מראש את האייפון 15 כדי שיחכה לכם בסניף אילת במשך שבוע. בסיום ההזמנה תתבקש למלא נתונים אישיים ופרטי כרטיס אשראי כערבות בלבד. אתה כעת בתהליך הזמנה לסניף אילת. לא ניתן לשלב הזמנה לסניף אילת עם רכישה רגילה באותה הזמנה.

הזמנות מוקדמות מתחילות ביום שישי, 15 בספטמבר, עם זמינות החל מיום שישי, 22 בספטמבר. יש לבחור את הדגם הרצוי ולבדוק את זמינותו בסניפים.

אפל החלה מכירה מוקדמת ל-iPhone 15 Pro אזל מהמלאי תוך שעות

אנו יכולים לומר שאפל כבר החלה למכור מראש את ה-iPhone 15 Pro והמלאי הזמין אזל תוך שעות. אפל פתחה מכירה מוקדמת בארה”ב ובכמה מדינות אחרות ברחבי העולם, ומי שרצה לשים יד על אחד הדגמים נאלץ להיות מהיר מכיוון שחלק מהסגנונות אזלו מהמלאי תוך שעות.

תאריך ההשקה נקבע ל-22 בספטמבר, כלומר בשבוע הבא, ומי שרוצה להזמין היום ייאלץ להמתין עד אוקטובר כדי לקבל. נתונים מצביעים על כך שזה קרה תוך חצי שעה בלבד מפתיחת ההזמנה המוקדמת, כך שייתכן שהכמויות שהקצתה אפל היו קטנות מלכתחילה.

סגנונות הנמכרים בארה”ב עשויים שלא להיות רלוונטיים לישראל מכיוון שהם עובדים רק על ESIM ואינם כוללים מקום לכרטיס הפיזי. לפיכך, מי שרוצה לרכוש את המכשיר ייאלץ להמתין להשקה בישראל, המתוכננת לאחר החגים, כלומר באמצע החודש הבא, או לפנות לטלפון המקומי המספק שירות זה.

המחירים בישראל טרם פורסמו באופן רשמי, אך אלו הם המחירים בארצות הברית. ניתן להשתמש במכשיר גם בישראל אם נרכש בארצות הברית. בישראל יש לפחות שני מפעילים המאפשרים ESIM.

צפו גםטסלה 2024 מודל 3 היילנד

כמה עולה אייפון 15 פרו מקס אילת ؟

מחירו של האייפון 15 פרו מקס באילת נע בין 4176 שקל ל- 4,560 שקל, והדבר תלוי בשער החליפין הנוכחי העומד על 3.8 שקל לדולר. שימו לב כי מחירים אלו הם משוערים ועשויים להשתנות בהתאם לחנות ולמיקום.

המקומות הטובים ביותר לקנות אייפון 15 בישראל

  • חנויות אפל רשמיות: ניתן לרכוש את האייפון 15 מחנויות אפל רשמיות בישראל. חנויות אלו ממוקמות במספר ערים כמו תל אביב, ירושלים, חיפה ועוד.
  • חנויות קמעונאיות: האייפון 15 זמין גם בחנויות קמעונאיות שונות בישראל. חנויות אלו כוללות רשתות קמעונאיות מוכרות כמו “רישטופ אלקטרוניקה”, “באזל”, “אקסטרה” ואחרות.
  • מוכרים מקוונים: ניתן לרכוש את האייפון 15 ממוכרים מקוונים בישראל. פלטפורמות מסחר אלקטרוני ידועות כמו אמזון, איביי, קרייגסליסט וכו’ זמינות למשתמשים המעדיפים לרכוש באינטרנט.
  • חנויות טלקום: את האייפון 15 ניתן לרכוש מחנויות טלקום שונות בישראל. חנויות אלו כוללות חברות טלקום גדולות כמו סלקט, בייסיק, גולן טלקום ועוד.

בידיעה שנקודות אלו עשויות להשתנות בהתאם להפצה ולזמינות במקומות שונים בישראל.

קנה iPhone 15 Pro Max מחנות אפל כאן.

תכונות iPhone 15 Pro Max

  1. ה-iPhone 15 Pro Max מגיע עם 8 GB RAM.
  2. יש לו מצלמת טלפוטו פי 5 עם הזום האופטי הארוך ביותר אי פעם באייפון.
  3. תוכנן כך שיתאים למערכת מצלמות Pro קומפקטית.
  4. הוא מאופיין ביכולת לצלם תמונות תקריב ברורות יותר ממרחק ארוך יותר.
  5. הוא פועל על מעבד משושה ליבות, Apple A17 Pro, טכנולוגיית 3nm.
  6. מסך 6.7 אינץ’ – 120 הרץ – LTPO OLED.
  7. יש לו יציאת USB-C חדשה ותמיכה ב-USB 3 במהירויות של עד 10Gbps.
  8. תומך בטכנולוגיית WiFi 6E ורשתות 5G.
  9. זיכרון RAM: 8 EGP B / זיכרון: 256 או 512 GB. B או 1 T. ב.
  10. לבסוף, הוא תומך ברשתות 5G עד 3.7 GB, מה שמאפשר למשתמשים לחוות מהירויות אינטרנט סופר מהירות.

צפו גםמיהו המגיש של ערוץ N12News עדי זריפי ויקיפדיה | מי זה ענר בן רפאל ויקיפדיה | מי ניצח באח הגדול 2023

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *