Web Analytics Made Easy - Statcounter

משיק מבצע של 20% הנחה ל-72 שעות מלונות ישראל עדים להנחות ענק

משיק מבצע של 20% הנחה ל-72 שעות מלונות ישראל עדים להנחות ענק

משיק מבצע של 20% הנחה ל-72 שעות מלונות ישראל עדים להנחות ענק ، בהתאחדות המלונות מביעים דאגה משיעור ההזמנות הנמוך והחליטו ליישם מבצע מיוחד הכולל מתן הנחה על הזמנת נופש בלמעלה מ-200 בתי מלון בישראל.

רגעים ספורים לאחר השקת המבצע, האתר קרס עקב עומס יתר, והעמותה פרסמה הודעה לפיה: “אנו פועלים להארכת המבצע, ונאפשר לכם לתקשר ישירות עם בתי המלון להציע הזמנות במחיר נמוך. ” עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

מבצע הנחות ייחודי לעידוד ישראלים לאחר ירידת שיעור התפוסה

היום התאחדות המלונות בישראל, בשיתוף 212 בתי מלון מכל רחבי הארץ, הייתה עדה להשקה חסרת תקדים לעידוד ישראלים לפרנוקטציה לאחר ירידת שיעור התפוסה. מדובר במבצע הנחות ייחודי שלא כולל החלטה מהירה ויימשך 72 שעות בלבד, ומעניק מינימום 20% הנחה על כל הזמנת חג לשנה הקרובה ללא התניות.

במסגרת המבצע, שהחל בשעה 12:00, תינתן לקהל הרחב הזדמנות ייחודית להזמין חופשות בבתי מלון ברחבי הארץ, ביניהם מלונות חמישה כוכבים כמו סטיי כנרת, הרודס הרצליה והרודס פאלאס אילת. אתר הנופש “U Splash” באילת, ומלון כנען, ששופץ על ידי חברת פתאל.

20% הנחות על חופשות בבתי מלון הזמנה לישראלים לחקור את ארצם

20% מעלות החופשה מנוכים בין אם ביחס להרכב האורחים, סוג החדר או תאריך בחירת החופשה. הסיבה למבצע מיוחד זה הוא חשש חמור מירידה במספר הישראלים השוהים בבתי מלון בשל המצב הכלכלי והביקורת שהם חשופים אליה עקב מחירי המלונות בישראל לעומת מחיריהם בחו”ל.

למרות שחלפה שנה מאז שהחיים הרגילים נפתחו מחדש והוקלו ההגבלות, מספר כניסות התיירים נותר מתחת לציפיות שיחזרו המספרים לרמות של 2019. לכן, מעודדים כעת הישראלים לבלות את חופשתם בישראל.

20% הנחות על חופשות בבתי מלון הזמנה לישראלים לחקור את ארצם
20% הנחות על חופשות בבתי מלון הזמנה לישראלים לחקור את ארצם

מבצע מיוחד של 100,000 לילות לינה במלונות ישראלים שונים

על פי הודעת העמותה, קידום זה נחשב למקיף ביותר אי פעם בתחום התיירות הישראלית. ההיצע כולל 100,000 לילות לינה במגוון בתי מלון ברחבי הארץ ובכל הקטגוריות, ממלונות 3 כוכבים ועד מלונות יוקרה 5 כוכבים.

העמותה סיפקה פלטפורמה דיגיטלית באתר האינטרנט שלה לציבור הכוללת רשימת בתי מלון המשתתפים במבצע ודרכה ניתן לבצע הזמנות. לאחר השעה 12 בצהריים הודיעה העמותה, “בשל הביקוש הרב שעמדנו בפנינו, כאשר למעלה מ-10,000 איש בדקה מבקשים הזמנות, האתר נתקל בבעיות טכניות.

בהתאם לכך, נאפשר לפונים לפנות ישירות לבתי המלון להזמנה בהנחה, ובמקביל נפעל להארכת תקופת המבצע כך שכל מי שרוצה להזמין את החופשה יוכל לעשות זאת. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים לפתור את הבעיות הטכניות בהקדם האפשרי”.

הפחתת מחירי המלונות בישראל צעד חשוב להגברת התיירות המקומית

  • המהלך, בגיבוי גם על ידי שר התיירות חיים כץ, נועד להוריד את מחירי החופשות בישראל כדי לאפשר ליותר ישראלים לנפוש בה, אמרה יעל דניאלי, מנכ”לית התאחדות המלונות. מדובר בצעד אחד בשורה של צעדים הכרחיים שעליהם הכריז השר, ביניהם הקלה בתקנות התעשייה והסרת חסמים בתכנון ובבנייה להגדלת היצע חדרי האירוח.
  • דניאלה סקרה תלונות על מחירי מלונות גבוהים בישראל. “אנחנו מדינה יקרה, והעלויות שעולות לאזרחים עולות גם בבתי מלון”, אמרה. “בנוסף, אנחנו עומדים בפני רגולציה חסרת תקדים בעולם. למשל, הארנונה כאן היא 3.5% מהמחזור , שזה מטורף. בעולם “נגבים ארנונה לפי היקף האכלוס.
  • ואילו כאן, גם אם המלון ריק, תיגבה ארנונה”. היא הוסיפה: “יש מאבטחים חמושים שלא קיימים בחו”ל, ומע”מ ומס כשרות עולים לענף חצי מיליארד שקל מדי שנה. צריך לזכור שלוקח שלוש שנים לבנות בית מלון בחו”ל בעוד שזה לוקח עשר שנים כאן.
  • בנוסף, הממשלה הפחיתה את המענקים לבניית בתי מלון. לא פעם נשמעת ביקורת על מחירי המלונות בעונת השיא בתקופת החגים והקיץ, שהם היקרים ביותר ומושפעים גם מעלות הסוויטות. יהיה זה חכם להזכיר את המחיר של המלון היקר ביותר בעונה היקרה ביותר. לדבריה, יינקטו אמצעים לטיפול בתלונות מחיר.

השפעת מגיפת הקורונה על ענף התיירות בישראל ירידה בשהות ועלייה בנסיעות הפנים

על פי הנתונים האמורים, במהלך התקופה מינואר עד יולי, ענף התיירות חווה ירידה של 12% במספר השהות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019. הוא היה עד לירידה של 15% בשהות התיירים וירידה של 2%.

נשאר בתוך ישראל. מתחילת השנה גדל מספר המטיילים הישראלים לחו”ל בקצב שיא כתוצאה מירידת המחירים. אילת, שסובלת מירידה בתיירות, רשמה ירידה של 2% בשהות התיירים וירידה של 61% בשהות התיירים לעומת עלייה של 5% בשהות המקומית.

תל אביב הפכה ליעד מועדף על ישראלים והיתה עדה לעלייה של 4% בשהות של לילה אחד, ירידה של 6% בשהות של תיירים ללילה אחד, אך עלייה של 41% בשהות המקומית של לילה אחד. יש, אגב, בסך הכל 58,000 חדרי מלון בישראל.

צפו גםהתאחדות איגוד המלונות מציעה 20% הנחה בישראל

הזמר חנן בן ארי | נשיא מועדון מכבי לשעבר תמיר גילת | בן בן ברוך ויקיפדיה | מישל גרציג | צביקה הדר | טיסה מטוס הליוס 522

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *