Web Analytics Made Easy - Statcounter

מדד המחירים לצרכן 2023

מדד המחירים לצרכן 2023

מדד המחירים לצרכן 2023 ، מדד המחירים לצרכן מצביע על ירידה במחירי הדירות ביוני. המדד היה נמוך מהציפיות ומשקף ירידה בשיעור האינפלציה השנתי.

זאת ועוד, נרשמה עלייה בדמי השכירות החודשיים לדיירים שחידשו את החוזה ולדיירים חדשים. מדדי מחירי הדירות ניתנים על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ואינם חלק מהמדד הכללי. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

שוק ההון והשקעות

הדבר העיקרי שאנו יכולים לומר על שוק המניות וההשקעות בישראל ובעולם בכלל הוא שמדובר בשוק פיננסי עשיר מאוד בחוקים ותקנות. הפעילות המגוונת והעשירה של מחלקת הבורסה והניירות במשרדנו כוללת מעקב משפטי רציף ומקצועי אחר מספר רב של חברות, חברות ומשקיעים במגוון תחומים ובמגוון אזורים מקומיים.

מחפשים עורך דין בורסה וניירות ערך؟ עורך דין יוסי יעזור לכם לבחור עורך דין המתמחה בבורסה ובניירות ערך. היכנס עכשיו כדי לצפות בהמלצות לקוחות, מאמרים מקצועיים וסרטונים.

כמו כן, המשרד יסייע לכם בניהול תיקי תביעות נגד חברות השקעות שסיפקו פלטפורמות השקעה מפוקפקות, בנקים וחברות השקעות שלא פעלו בהתאם לחוקים ו/או תקנות.

מחפשים עורך דין לבורסה؟ הגעתם למקום הנכון! היכנסו לאתר B144 ומצאו רשימה של עורכי דין המתמחים בבורסה, ניירות ערך ואחרים עם כתובות, מספרי טלפון והמלצות. לאחר מאבק ממושך על בעלי המניות של מגוריט, בראשות קבוצת פניקס ומור בית השקעות, שיוצגו על ידי משרדנו, דיווחה מגוריט על הפחתה משמעותית בדמי הניהול ששולמו.

משרדו של גורניצקי נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בישראל בתחום שוק ניירות הערך, ומעניק את שירותיו מזה שנים רבות לעסקאות וגיוס כספים לחברות גדולות ולפעילות כלכלית. המשרד מעניק סיוע לעובדים בשוק המט”ח (פורקס), טכנולוגיית בלוקצ’יין ומטבעות דיגיטליים (כמו גם למעוניינים להיכנס לתעשיות אלו) בנושאים הקשורים לשוק.

מחפשים מימון בבורסה בדרכים שונות ומגוונות, לא כל שיטת גיוס מתאימה לכל חברה ועורך דין טוב לבורסה יכול לחסוך בעלויות מיותרות והפסדים כלכליים. יש לזכור כי חובתו של עורך הדין היא להעניק ייעוץ וסיוע ללקוח ולנהל עבורו סוגיות מורכבות בהיבטים הרבים והמגוונים של תחום המשפט בבורסה, ניירות ערך ותאגידים.

הורד את אפליקציית B144 מכאן.

מחירי הדירות במגמת ירידה

  • נתונים בפועל מצביעים על כך שמחירי הדירות ממשיכים לרדת.
  • שיעור האינפלציה השנתי נמוך מהציפיות המוקדמות ועומד על 4.2% – הנמוך ביותר מאז מאי 2022.
  • מחירי הדירות עדים לירידה חודשית של 0.3%.
  • מהשוואה בין מחירי עסקאות רכישת דירות שהתקיימו בחודשים אפריל עד מאי 2023 לעומת מחירי עסקאות שבוצעו בחודשים מרץ – אפריל 2023, נמצא כי מחירי הדירות ירדו ב-0.3% .
  • בחלוקה לפי אזורים נרשמו שינויי המחירים הבאים: ירושלים (0.3%), צפון (0.0%), חיפה (0.0%), מרכז (-0.1%), תל אביב (-1.1%) ודרום (0.5% ). מחירי הדירות החדשות ירדו ב-0.1%.
  • בהשוואה השנתית של מחירי העסקאות שנערכו בחודשים אפריל עד מאי 2023 מול מחירי העסקאות שבוצעו בחודשים אפריל עד מאי 2022, מתברר כי מדד מחירי הדירות השנתי עלה ב-7.6%. .
  • האמירה המדאיגה במדד היא הקצב שבו שכר הדירה עולה – במיוחד עבור שוכרים חדשים. סעיף שכר השכירות ללא שכירות כללית עלה ב-0.5%, אך בשכר השכירות החודשי, לדיירים שחידשו את החוזה, נרשמה עלייה של 3.9% ולדיירים חדשים (דירות במדגם בהן חל חילופי דייר). נרשמה עלייה של 9.8%.

האם הירידה תימשך זמן רב؟

פרופסור אמיר ירון, נגיד בנק ישראל, לא שלל העלאות ריבית עתידיות, אם שיעור האינפלציה לא יעמוד ביעד שקבע בנק ישראל. קיימת אפשרות לא מבוטלת להמשיך ולהעלות את הריבית בהחלטות עתידיות. הנתונים המדאיגים במדד הם קצב עליית שכר הדירה – במיוחד עבור שוכרים חדשים.

אכן, מחירי השכירות להשכרה כללית עלו ב-0.5%, אך בשכירות החודשית, עבור שוכרים שחידשו את החוזה, חלה עלייה של 3.9% ועבור שוכרים חדשים (דירות במדגם בהן חל שינוי שוכר) הייתה עלייה של 3.9%. עלייה של 9.8%.

מישל גרציג | צביקה הדר | טיסה מטוס הליוס 522

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *