Web Analytics Made Easy - Statcounter

מחיר ומפרט של אייפון 15 בישראל

מחיר ומפרט של אייפון 15 בישראל

מחיר ומפרט של אייפון 15 בישראל ، אפל חשפה את סדרת האייפון 15 החדשה שלה. ה-iPhone 15 יהיה זמין בשחור, כחול, כסף, ורוד וצהוב. החברה הבטיחה שהמכשיר יהיה קל, דק, ועמיד בטיטניום. ה-iPhone 15 יכלול מצלמה חזקה של 48 מגה פיקסל ואפשרות זום אופטי.

הטכנולוגיה המתקדמת תקנה מבנה לחיפוש דיוקן Where Are My Friends ותכונות אולטרה-סיבולת. ההזמנה מראש ל-iPhone 15 ול-iPhone 15 פלוס תתחיל ב-15 בספטמבר והם יהיו זמינים לרכישה ב-22 בספטמבר. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

אייפון 15 מחיר בישראל

ניתן לומר שמחיר האייפון 15 בישראל מתחיל ב-799$. המחיר יכול להגיע ל-$1,199 עבור דגם ה-iPhone 15 Pro Max, המגיע עם נפח אחסון של 256 גיגה-בייט. ראוי לציין כי דגם הבסיס של ה-iPhone 15 Pro Max מהשנה שעברה הגיע עם קיבולת אחסון של 128 גיגה-בייט.

המשמעות היא שאפל הפסיקה לשווק את דגם ה-iPhone 15 Pro Max עם נפח אחסון נמוך יותר ולא העלתה טכנית את מחיר המכשיר. כל דגמי האייפון החדשים ייצאו למכירה מוקדמת בארה”ב ובישראל ביום שישי הבא ויהיו זמינים בחנויות החל מה-22 בספטמבר. אפל הציגה את האייפון 15 עם מצלמה משופרת במחיר התחלתי של 799 דולר.

מפרט אייפון 15

המסך

אייפון 15 ואייפון 15 פלוס זמינים בגדלים של 6.1 אינץ’ ו-6.7 אינץ’, ותומכים בתכונת האי הדינמי. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לראות ולקיים אינטראקציה עם התראות חשובות, כמו גם לשלוט באפליקציית מפות ומוזיקה. תמונות וסרטונים ייראו צלולים הודות לבהירות מקסימלית של 1,600 ניטים. במקומות שטופי שמש, הבהירות החיצונית מגיעה לעד 2,000 cd/m2, שזה כפול מהדור הקודם.

מצלמה

מערכת המצלמות המתקדמת באייפון 15 ובאייפון 15 פלוס היא בעלת רזולוציית 48MP ומשתמשת בחיישן מרובע פיקסלים ובפוקוס פיקסלים לפוקוס אוטומטי מהיר. עם יכולות צילום חישובי, המצלמה הראשית מאפשרת למשתמשים לצלם תמונות ברזולוציית 24MP במצב האוטומטי החדש, המספקת איכות תמונה עם גודל קובץ פרקטי לאחסון ושיתוף.

באמצעות אינטגרציה חכמה של חומרה ותוכנה, ניתנת למשתמש אפשרות זום פי 2, עם שלוש רמות של זום אופטי – 0.5x, 1x ו-2x – לראשונה במערכת מצלמות כפולה במכשיר אייפון.

שבב A16 Bionic

שבב A16 Bionic מספק ביצועים מהירים ויעילים באייפון 15 ובאייפון 15 פלוס. שבב זה תומך בטכנולוגיית Dynamic Island ויכולות הדמיה חישובית. עם שתי הליבות החדשות, ביצועים רבי עוצמה וצריכת חשמל נמוכה יותר, המעבד המשושה ליבות מהיר יותר מהדור הקודם ומבצע משימות ביעילות רבה.

ל-GPU 5 ליבות יש רוחב פס גבוה יותר, המספק חוויה גרפית חלקה יותר בעת הפעלת סרטונים ומשחקים. המנוע העצבי החדש עם 16 ליבות יכול לבצע עד 17 טריליון פעולות בשנייה, מה שמאפשר ביצועים חישוביים מהירים יותר של למידת מכונה בתכונות כמו דואר קולי חי ב-iOS 17 ואפליקציות צד שלישי.

יכולות תקשורת

מערך ה-iPhone 15 מציע דרכים חדשות ונוחות לטעון, למצוא חברים במקומות צפופים ולהישאר מחוברים בזמן נסיעה. ניתן להשתמש באותו כבל לטעינת iPhone, Mac, iPad ו- AirPods Pro מעודכנים.

ניתן לטעון את AirPods או Apple Watch ישירות מהאייפון באמצעות מחבר ה-USB-C. חווית האודיו בשיחות טלפון משופרת והמשתמשים יכולים לבחור מצב בידוד קול לצליל ברור. לאייפון 15 ולאייפון 15 פלוס יש eSIM, גרסה של סים פיזי.

צפו גם: טסלה 2024 מודל 3 היילנד | מחירי רכב טסלה 2024 כל הדגמים

תכונת SOS חירום באמצעות לוויין

SOS חירום לווייני ומיקום לוויין זמינים ב-14 מדינות, כולל אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, קנדה, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, ניו זילנד, פורטוגל, בריטניה וארצות הברית. בקרוב לספרד ושוויץ. תכונה ושירות אלה מיועדים לשימוש בשטחים פתוחים עם ראות ברורה, ומכשולים כגון עצים או בניינים מסביב עשויים להשפיע על ביצועיו.

שירות סיוע הדרכים הלוויין הושק בארה”ב בשיתוף איגוד הרכב האמריקאי (AAA) והוא זמין בחינם למשך שנתיים ברכישת מכשירי אייפון עם העדכונים האחרונים. שירות זה עובד על iOS 17.

צפו גם: מיהו המגיש של ערוץ N12News עדי זריפי ויקיפדיה | מי זה ענר בן רפאל ויקיפדיה | מיהו הזמר דדי גראוכר ויקיפדיה

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *