Web Analytics Made Easy - Statcounter

אדם איטל ויקיפדיה

אדם איטל ויקיפדיה

אדם איטל ויקיפדיה ، אדם איטל הוא דמות שנויה במחלוקת ומוכרת בקהילת הפשע בישראל. הוא נולד וגדל במשפחה שהעריכה ערכי מוסר וצדק, אבל הוא בחר בדרך אחרת בחיים. חייו הפכו לסדרה של פשעים אלימים שהטילו אימה על ליבם של רבים. אדם איטל, שנחשב היום לרוצח סדרתי, חי חיים נורמליים עד שדרכיו פנו לאלימות ופשע.

על פי ההערכות, הוא הרג כמה אנשים בסדרת פשעים מתועבים שהרעידו את המדינה. עם זאת, אביו, אבי איטל, אומר כי הוא מאמין שבניו חפים מפשע וכי הם קורבנות של קונספירציה. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

אדם איטל ויקיפדיה

  • אדם איטל הוא יהודי ישראלי שהואשם ברצח העד טל קורקוס על סמך האשמות שהועלו נגדו בדו”ח תביעה שהוגש למשטרה. על פי הדיווח, זגורי ביקש מאיטל להרוג את טל קורקוס כפיצוי על הזמן הטוב שהיה איתו. בנוגע לניתוח אמר איטל למשתף הפעולה שלו: “חייבים להיפטר מטל”, ומשתף הפעולה ציין שעליו לשמח את חבריו, בעיקר זגורי. חודשיים לאחר הרצח, הגיע תורו של טל קורקוס.
  • הוא נסע במכונית יוקרה והסתובב עם אקדחים”. חוקר משטרת הנגב לשעבר סיפר: “איבדנו מישהו בשלב מסוים. לא חשבנו שהוא יהיה רוצח כל כך מסוכן.’ במקביל, האח אדם סיים את שירותו הצבאי והחל ‘לחפש את עצמו’, אך מעורבותו של האח אדם האהוב בפברואר 2007 קלקלה.
  • אדם בילה במועדון בעיר העתיקה בבאר שבע. במהלך הערב נקלעה קבוצת צעירים לסכסוך עם החבורה שאליה השתייך אדם. בשלב מסוים נכנסו שני צעירים, איתן איזמאילוב, בן 17.
  • זה נכון מאוד. איטל פרסם תמונה עם הכלב האהוב שלו ומשפט שמשקף את הטבע שלו יותר מכל דבר אחר: “ככל שאני אכיר יותר אנשים, אני אוהב יותר כלבים”. אביהם, אבי איטל, תמיד תמך בהם וטען שהם ילדים טובים שהואשמו בפשעים כדי להכפיש אותם. “לאדם אין שום קשר לחיסולים”, אמר האב לתקשורת, “לאף אחד מאיתנו אין מבצעים. יום שמש אחד אומרים לך שהבן שלך רוצח. השמיים נפלו עלינו. אפילו עדי המדינה הם שקרנים. ”
  • בתחילת ספטמבר השנה, בזמן שאיטל ישנה במלון יוקרה באילת במהלך חופשה עם חבריו, פרצו לחדרו עשרה חוקרים אזרחיים, העירו אותו משנתו, ערכו חיפוש בחדר והכניסו אותו לפאניקה לרכבם. המחפשים, בראשות סרן יגל קמיליאן (הקצין שפירק את ארגוני הפשע של שלום דומרני ויריבו שלמה סולומון), השליכו לעבר איטל ראיות מפלילות וגם עדותו למדינה – אך הוא לא דיבר. הוא לא זז ולא קרץ לרגע.
  • בפרקליטות מחוז דרום מאמינים שיש בידיהם מסמכים חזקים שישלחו את אדם איטל לכלא עד סוף ימיו, והוא כנראה ירצה לרצות את עונשו באותו תא עם אחיו האהוב והאהוב. “אם לא היו לנו ראיות חזקות, לא היינו מאמינים בלהעז לעצור שני מנהיגי כנופיות פשע וחייליהן, כולל אדם אטל, ולהגיש כתב אישום בהיקף כה גדול”, הדגיש התובע הראשי.

צפו גםהמיליארדר טדי שגיא חוגג עם עדן בן זקן | מיהו הקומיקאי בן בן ברוך ויקיפדיה | my visit

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *