Web Analytics Made Easy - Statcounter

מינויו של שמואל אברמזון לכלכלן ראשי במשרד האוצר

מינויו של שמואל אברמזון לכלכלן ראשי במשרד האוצר

מינויו של שמואל אברמזון לכלכלן ראשי במשרד האוצר ، Shmuel Abramson מונה לכלכלן ראשי באוצר ישראל, שם הוא מכהן בתפקיד סגן הכלכלן הראשי. אברמסון אחראי על מחקר וקידום מדיניות בשווקים הפיננסיים ובמגזרי השוק.

מינוי זה משקף עניין רב בחיזוק הכלכלה ובהשגת פיתוח בר קיימא בישראל. עם ניסיון רב בכלכלה ובפיננסים, אברמסון הוא מנהיג חזק ומוסמך לתפקיד חיוני זה במשרד האוצר. מינויו משקף את האמון הרב שהוא זוכה לו במגזר הכלכלה והפיתוח בישראל, ומהווה תוספת חזקה לצוות הכלכלי של הממשלה. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

שמואל אברמזון ויקיפדיה

  1. הוא חוקר וכלכלן בתאגיד RAND, צוות חשיבה עצמאי מוביל במדעי החברה והמדינה. אברמסון נחשב לאחד המומחים הבולטים בתחום כוח העבודה והאוכלוסייה, לאחר שהציג מחקרים ומחקרים רבים שהותירו חותם על הבנתנו בתחום זה.
  2. המחקר של אברמסון הוא קפדני ואנליטי עמוק, תוך שימוש בשיטות וכלים מודרניים כדי להבין את ההשפעה של כוח העבודה והאוכלוסייה על הכלכלה והחברה. יש לו כישורים יוצאי דופן בניתוח נתונים ושימוש במודלים כלכליים מורכבים כדי להנחות החלטות פוליטיות וכלכליות.
  3. אברמסון הציג מחקרים חלוציים רבים בתחומים רבים, ביניהם ניתוח שוק העבודה, תחזיות תעסוקה ואבטלה, השפעת ההגירה על הכלכלה והערכת השפעת המדיניות החברתית והכלכלית על האוכלוסייה.
  4. המחקר של אברמסון מעורר עניין רב לחברה ולקובעי מדיניות מכיוון שהוא מספק תובנות חשובות וקווים מנחים מוצקים להתמודדות עם בעיות כוח אדם ואוכלוסיה. מאמצי המחקר של אברמסון תורמים לפיתוח מדיניות ציבורית ולשיפור התנאים הכלכליים והחברתיים של החברה.

הפעיל הפוליטי קוסטה בלאק | שביתה מועצת תלמידים | לפני הדיון בבית המשפט העליון מאות מפגינים ליד ביתו של השר לוין

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הודיע ​​על מינויו של ד”ר. שמואל אברמזון הוא סמנכ”ל הכלכלה במשרד

שרת האוצר הישראלית, בצל סמוטריץ’, הודיעה על מינויו של ד”ר שמואל אברמסון לתפקיד המשנה למנכ”ל לענייני כלכלה במשרד האוצר. גב’ שירה גרנברג, ששימשה כמחליפה זמנית של קודמתה, נכנסה לתפקידה הקבוע עם מינויו של שר האוצר סמוטריץ’. אברמסון עבד גם במינהל הכספים הציבוריים, המועצה הלאומית לכלכלה ובמכוני מחקר בינלאומיים והיה חוקר בפורום קהלה.

לאחר מינויו אין כיום נשים בתפקיד בכיר במשרד האוצר. שר האוצר, בטסיל סמוטריץ’, הודיע ​​היום (ראשון) על מינויו של ד”ר שמואל אברמסון לתפקיד המשנה למנכ”ל לענייני כלכלה במשרד האוצר.

מאז כניסתי לתפקיד פגשתי אדם מקצועי ומסור שמכיר היטב את עבודת המינהל והמשרד, ואני סמוך ובטוח כי הוא האדם המתאים לתפקיד”, אמר השר סמוטריץ’. מנכ”ל משרד האוצר , שלומי הייזלר: “שמואל הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה עם ניסיון מגוון מאוד, גם מ”מבחינה מחקרית וגם מבחינת עיצוב מדיניות כלכלית”.

חייבים להזכיר שכיום אין נשים בתפקיד בכיר במשרד האוצר, וכל ראשי האגפים במשרד הם גברים. בנוסף, לשר סמוטריץ’ נותר עוד מינוי קבוע אחד, והוא מנהל רשות ני”ע כספים, ביטוח וחיסכון.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *