Web Analytics Made Easy - Statcounter

חתונה ממבט ראשון ויקיפדיה

חתונה ממבט ראשון ויקיפדיה

חתונה ממבט ראשון ויקיפדיה ، חתונה ממבט ראשון היא תוכנית ישראלית המבוססת על רעיון מקורי מדנמרק בשם Gift Ved Første. הפרק הראשון של התוכנית שודר בערוץ השני של תחנת קשת ב-30 באוקטובר 2017. לאחר פיצול הערוץ הועברה התוכנית לשידור בקשת 12. ב-10 במרץ 2019 שודרה העונה השנייה באותו ערוץ .

העונה השלישית שודרה ב-22 בפברואר 2020, בעוד העונה הרביעית שודרה ב-13 ביולי 2021. העונה החמישית שודרה ב-9 במאי 2022, והעונה השישית שודרה ב-4 ביוני 2023. עקבו אחר הכתבה עד הסוף באתר makemony.

חתונה ממבט ראשון ויקיפדיה

התוכנית מבוססת על הסגנון הדני שאומץ בארצות הברית וזכה בה להצלחה. יוצרי התוכנית הציגו את החוויה שלהם כניסוי חברתי חדשני. התכנית מציגה זוגות שאינם מכירים ממאגר גדול של משתתפים פוטנציאליים, ולטענת יוצרי התכנית, הזוגות נבחרים על ידם באופן מדעי.

חברי הצוות שבחר את הזוגות שנקבעו לעונה הראשונה הם פרופסור אהרון בן זיו, מומחה לחקר הרגשות, ד”ר ליאת יקיר, רופאה מומחית בגנטיקה מולקולרית, ד”ר עירית לוי, פסיכולוגית קלינית וד”ר. תלמה כהן, מטפלת זוגית ומשפחתית.

בעונה השנייה הוחלף פאנל המומחים המורכב ברובו מד”ר יעל דורון, פסיכולוגית ואנליטיקאית קבוצתית, דני פרידלנדר, מומחה לפסיכולוגיה קלינית וד”ר ליאת יקיר, שהשתתפה אף היא בעונה הראשונה.

בעונה הרביעית עזב יקיר והוחלף על ידי מאיה בוימן מצ’יטה. לפני תחילת העונה החמישית הודיע ​​פרידלנדר כי לא ימשיך בתוכנית בעונה הבאה ויוחלף על ידי גלעד הורוביץ בעונה השישית. בארבע העונות הראשונות היה עדו רוזנבלום מנחה התוכנית.

המשתתפים שהשתתפו בצילומי התוכנית לא היו מודעים לכך שהראיון הראשון עם הבעל הפוטנציאלי יתקיים מתחת לחופה בטקס הנישואין. בניגוד לגרסה האמריקאית שבה זוגות באמת מתחתנים, הגרסה הישראלית מציעה טקס סמלי לזוגות שאינו תקף בישראל (כלומר לא חתונה דתית), וכולל חופה ולבוש חתונה.

לאחר החתונה, בני הזוג מבלים את ירח הדבש שלהם, ואז עוברים לגור יחד. בתקופה זו ממשיכים להצטלם במצלמות התוכנית. בתום 42 יום, על בני הזוג לקבל החלטה להמשיך לחיות יחד או להיפרד. הפרידה אינה מכילה הסכמי גירושין, שכן הטקס אינו מחייב מבחינה משפטית.

שלבי בחירת בני זוג

  • בתחילת כל עונה, הזוגות שישתתפו בתכנית נבחרים על ידי צוות מסור שלוקח בחשבון היבטים אישיים, חברתיים ומקצועיים, כמו גם את פוטנציאל המשיכה ביניהם.
  • לאחר מכן מקבלים המשתתפים מכתב המודיע להם שהם מצטרפים לתכנית ויתארסו תוך זמן קצר. הפרקים הראשונים מציגים את החתונות וההיכרות של זוגות הנפגשים לראשונה בטקס זה.
  • לאחר סיום טקס החתונה, בני הזוג יוצאים לירח דבש לחו”ל למשך שלושה ימים. לאחר החזרה לארץ, בני הזוג חיים תחת קורת גג אחת. במהלך הזמן המשותף, הם מצולמים בראיונות עם פאנל של מומחים הדנים בהתפתחות מערכת היחסים ביניהם, בקשיים איתם הם מתמודדים ובפתרונות אפשריים.

מי זה דר זאב דגני | נשיא מועדון מכבי לשעבר תמיר גילת | מיהו המגיש של ערוץ N12News עדי זריפי

التعليقات

  1. Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
    I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m
    not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Kudos! I saw similar text here: Backlinks List

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *