Web Analytics Made Easy - Statcounter

גדי טאוב ויקיפדיה

גדי טאוב ויקיפדיה

גדי טאוב ויקיפדיה ، גדי טאוב הוא פועל לתקשורת ומדיניות ציבורית בישראל. הוא נולד ביום ניסן והוא בן לעיתונאי והפרשן הכלכלי אורי טאוב. למד בבית ספר בירושלים והשתתף בתכנית “שוק הפנאי”.

בעברו הגיש בתוכניות ילדים כגון “בבקשה” ובהם, “מסע אל העבר”. בנוסף, השתתף בתוכניות על מוסיקה ובמיוחד, כתב את השיר “הצגה” שנרקמה על רקע האירועים בישראל. טאוב בעל תואר בהיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב ובעבודתו הוא חקר הפרגמטיזם האמריקאי.

בחלקו המבוגר של קריירתו, פרסם ספר למבוגרים שכותב בעליו “מה היה קורה אם היינו שוכחים את דוב” וערך כתבים בכתב העת “מקרוב”. נוסף על כך, כתב טורי דעה במגזין “תפילה” ובעמוד הדעות של עיתון “הארץ”.

אנשים בם התרקמה לסדרת טלוויזיה בשיתוף עם ארז קו-אל, והוא הבמאי והתסריטאי של הסדרה “שפת המח”צ”, המבוססת על סיפור אמיתי של ארבע נמלטות מהרוסיה, פורסמו.

כהוגה דעות יהודי, הוא השתתף בדיונים ציבוריים רבים בנושאים הקשורים לזהות יהודית במזרח התיכון, הגירה יהודית, שינויים דמוגרפיים וחברתיים ונושאים נוספים.

בכך היא משקפת את ההיבטים התרבותיים ואת שיתוף הפעולה בין אמנים…מלבד עבודתו כסופר ואמן, טאובה ממלא תפקיד גם בתקשורת.

הוא נהג להנחות תוכנית שבועית בשם “עם עובדי המדינה” ולהגיש תוכניות יומיות ברדיו. הוא גם מגיש תוכנית רדיו יומית בשם “משורר אטבה”. טאוב מאופיין בעמדה ביקורתית חריפה כלפי הממסד הישראלי, ועיקר ביקורתו מתמקדת ב”צד האפל” שלו.

צפו גם:

משה רדמן ויקיפדיה

מני אסייג ויקיפדיה – Menny Assyag

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *