Web Analytics Made Easy - Statcounter

משה רדמן ויקיפדיה

משה רדמן ויקיפדיה

משה רדמן ויקיפדיה ، משה רדמן הוא יוזם, יוצר תוכן, מרצה, יועץ ופעיל חברתי. רדמן נולד וגדל בלוד, ישראל להורים שהגיעו מתימן. לימד במסגרות חינוך יהודיות ולמד באוניברסיטת ת”א שם קיבל את תואר הראשון בכלכלה וחשבונאות. הוא שימש כמורה במסגרות חינוך וכן במכינה לחשבונאות של אוניברסיטת תל אביב.

בתחילת שנות ה-2000 הקים רדמן יחד עם שותף קבוצת iGroup שעסקה בפיתוח מועדונים לקוחות מבוססי אינטרנט. בין המועדונים המוכרים שביקשו את שירותיו היו מועדון הסטודנטים iStudent ומועדון הלקוחות של קבוצת עופר MYOFER. בנוסף, רדמן נבחר בשנת 2022 לקרן 100 המשפיעים על ידי ארגון הדיגיטל הישראלי.

ביוני 2018, עזב מקום המנכ”ל של הקבוצה והחליט למכור את הנכסים שלו בה. מאז התחיל רדמן לעסוק בייעוץ וללוות חברות גדולות ביישום חדשנות מעשית בפרויקטים, וגם בהוראה אקדמית והרצאות.

ב-2019 ייסד עם שותפים חברת הסטארטאפ Anyverse Studio שעסקה בפיתוח משחקים טיפוליים באמצעות מציאות מדומה. בינואר 2023 הקפיא את פעילות החברה בגלל המשבר החברתי בישראל והתפנה להתנדבות במאבק ברפורמה המשפטית.

רדמן פועל בתחום התוכן החדשנות בעולמות הטכנולוגיה והעסקים. מפרסם כתבה קבועה בעיתון “הארץ” שעוסקת בחדשנות ויצירתיות, והוא מייסד ויוצר של Digital.Tech.Business, שמספק מידע על חיבורים והתפתחויות בתחום הדיגיטל, הטכנולוגיה והעסקים. כמו כן, מלמד במסלולי הלימוד השונים באוניברסיטה, בהם קורסים על טכנולוגיות בשירות השיווק ובינה מלאכותית יוצרת.

בנוסף לכל העיסוקים המקצועיים, רדמן פעיל בהתנדבות ומשקיע זמן ומקורות משלו במאבקים חברתיים ופוליטיים. הוא מתערער על מערכת המשפט בישראל ומנסה לשכנע אזרחים לשקול מחדש את עמדתם, על ידי יצירת תוכן עיתונאי ומשא ומתן עם הציבור.

בפעילות ההתנדבות שלו, הוא מקיים מפגשים עם תומכי הרפורמה ומסביר את הסכנות והמשמעויות הגלומות בה, כמו גם מפגשים והסברות עם הציבור הרחב.

במרץ 2023 רדמן ייסד עיתון בשם “ישראל היום שאחרי”, המתפרסם ב-50,000 עותקים ברחבי הארץ ומשקף את השלכות הרפורמה המשפטית והגלויות על חיי היום-יום העתידיים בישראל כפי שרדמן רואה אותן.

עם פריצת המחאה נגד מערכת השיוון בישראל בינואר 2023, רדמן שילב את פעילויותיו ויזם עם אנשים נוספים את “מחאת ההייטקיסטים”, שהקימה מקום מרכזי לדיונים ומפגשים בנושאים מרכזיים בחיי היום-יום של המחאה ובתחומי החדשנות והטכנולוגיה.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *