Web Analytics Made Easy - Statcounter

המיליארדר טדי שגיא חוגג עם עדן בן זקן

המיליארדר טדי שגיא חוגג עם עדן בן זקן

המיליארדר טדי שגיא חוגג עם עדן בן זקן ، חייו של טדי הם חיים אישיים מלאי הישגים והצלחות. יליד ישראל, פעל בחריצות ובנחישות רבה כדי להפוך לאחד האנשים העשירים בישראל ובעולם. עקבו אחרינו באתר יצירת כסף.

טדי שגיא ויקיפדיה

שגיא הוא איש עסקים ישראלי מצליח ומייסד מספר חברות מצליחות בתחומים שונים. המפורסמות מבין החברות הללו הן ענקית התוכנה Blightek, שנמכרה ב-3.7 מיליארד דולר, וג’מבלי, שנמכרה ב-900 מיליון דולר.

הוא גם הבעלים של מפתחת הנדל”ן Exrant, שמנהלת כ-3.5 מיליארד דולר בנכסים, ושולטת בחברת אבטחת הסייבר SafeCharge. טדי שגיא נחשב לאחד האנשים העשירים בישראל ובעולם, עם עושר אישי מוערך של כ-5.6 מיליארד דולר, לפי מגזין “פורבס” האמריקאי ב-2023.

שגיא נולד בישראל, בנם היחיד של עמי, איש עסקים לשעבר בסוכנות נסיעות, ולליסיקה, מוכרת קוסמטיקה לשעבר. גדל בבאר שבע, ושירת כקצין באגף הצבאי של צה”ל.

בשנת 2008, החל את דרכו כמשקיע פרטי בבורסה ובייעוץ השקעות לאחרים, והיה קשור לחברת גימבלי בה נעצרו מספר סוחרי מניות. באחת העסקאות שבהן השתתף שוג’אי נרכשו מניות בשווי 20 מיליון שקל במכירה פומבית, ולאחר חמישה ימים עלה ערכן ב-6%.

העסקה הזו עוררה חשד בשל גודלה העצום, וכעבור חודשיים נחשפה כל שערוריית דיסקונטנט. שוג’אי הורשע לאחר שהודה בביצוע עבירות בבורסה, ונידון לעשרה וחמישה עשר חודשי מאסר, בנוסף לקנס של 300 אלף שקל.

לאחר שחרורו מהכלא החל שג’אי להתעניין בפיתוח חברת “טדי אנד אובר אחזקות”, אך עד מהרה החל להסתבך בנדל”ן ובהשקעות. בנוסף, הוא הקים חברת מפעילי טלפון ונתבע על ידי שותפיו ב-5 מיליון דולר בטענה שגנב את רווחי החברה.ב-2015, ביצע את ההנפקה של פלייטק בבורסת לונדון תמורת 960 מיליון דולר.

הוא הצטרף כשותף למיזם הרישוי הדיגיטלי הבריטי ויליאם היל. בנוסף, שגיא מחזיק בנתח ב-SafeCharge ובאינטרנשיונל בליינדס Investments, והיה מעורב בעבר בפרויקטי מחקר ופיתוח.

שנה לאחר השקת פלייטק, איש העסקים הקובני קובי מימון הגיש נגדו תביעה, והאשים אותו בתפיסה וסגירה של חברה שהקים ותפס מיליונים בחשבונו. בסופו של דבר הגיעו השניים להסכמה, ופרטי ההסכם לא נחשפו. בשנה זו קיבל  אזרחות נוספת במסגרת תכנית “ויזת הזהב”.

ב-2015 פורסם כי טדי רכש את ביתו של המיליארדר בבוורלי הילס תמורת 146 מיליון שקל. עסקה זו נחשבת לאחת מעסקאות הנדל”ן היקרות בהיסטוריה.

בנוסף, בבעלות שג’איה שתי דירות בתל אביב בשווי של 26.5 מיליון שקל ועוד 7 דירות לבני משפחה שטרם נרכשו מאוד ברק. בנוסף, בבעלות אל-שוג’אי פנטהאוז קטן בקומה ה-37 במגדל אל-עז בתל אביב, שנרכש תמורת 2.8 מיליון דולר.

ביולי רכש כשיר גלובל 6000 מחברת Techstrom תמורת סכום מוערך של 45 מיליון דולר. באוקטובר דווח בתקשורת כי שגיא ניצל מניסיון התנקשות. לדברי דובר החברה, השלטונות אמרו שהם “לא מאמינים” שאיראן עומדת מאחורי הניסיון.

צפו גם:

פיגוע דריסה במחסום ליד מודיעין – צעיר נרצח חמישה נפצעו | מני אסייג ויקיפדיה – Menny Assyag | גיל רגב

משה רדמן ויקיפדיה | ברוך בן יגאל ויקיפדיה | מי זה דוד דביר ויקיפדיה | אורן דוברונסקי | יפתח זמר | אדם איטל

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *